..

som ni kanske har märkt så har jag tagit paus från bloggandet ett tag men nu är jag på G igen .
saknar halmstad som fan ! saknar min benna :'(

nej , ska inte tänka på de nu .
stter och tittar på x-effect . så jävla kul . lyssnar också på världens bästa låt som då e rihannas nya låt . disturbia .
love it !


ska snart ta och gå och lägga mig eftersom att jag ska fira min lilla kusin som fyller år imorgon , så min moster ska hämta mig och calle och sedan ska vi ta vägarna till sicklas bowling hall . kl 10 också , PÅ MORGONEN :'(
men det blir nog roligt . ska ju också vara med mosters kille som e amerikansk , och ni som känner mig riktigt bra vet ju att jag älskar att snacka engelska . haha
men skriver imorgon .

godnatt mina små änglar

Kommentarer
Postat av: ellen

äntligen e du tillbaks , saknar dig blogg ju

2008-08-14 @ 15:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0