.....

mår inge bra kan jag ju verkligen säga !
har feber och kan knappt prata eller stå upp .  hatar att vara förkyld . usch .
idag var vi på lövsta badet . badade med mina kläder .även fast det var skit varmt idag så kan jag ju inte alls fatta att det typ var 16 grader i vattnet .
men det var ganska mysigt där iallfall . vi satt alla i gräset och snackade .
jag sjussade miranda påvägen dit . och vi hittade inte dit först . vi var så jävla virriga . gud va kul de var .
iallafall , vi åkte hem vid 1 kanske eller nåt  .

glömde ju också skriva igår . hade så mycke runt omkring mig så hann inte helt enkelt .
det var ju första dagen i skolan igår.  det var så kul att få träffa alla .
våra mentorer pratade mycke om den nya terminen  och lalalalallalallalala , sen så åt vi glass , lunch och gick tips promenad . sen var det typ slut . haha
då gick jag , jess , miranda , palex, hampus och axel hem till jessica. det var roligt .
sen så gick alla hem .
på kvällen så tittade jag på CSI NEW YORK med mattih. det var mysigt . saknar henne redan .
men skönt att vi bor nära iallfall .

nä men nu ska jag sova en stund för att få ner febern lite , sen ska jag nog ta en varm dusch , för att killarna hällde fanta på miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig . GOTT


Kommentarer
Postat av: Anonym

gott i magen

2008-08-19 @ 17:09:22
Postat av: Jessica

älskardig mäst <3

2008-08-19 @ 17:37:32
URL: http://jesssicca.blogg.se/
Postat av: Jessica

KRYA PÅ DIG HJÄRTAT! <3 du måste komma imorgon ju :D

2008-08-19 @ 20:46:25
URL: http://jesssicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0