.

sjuk fortfarande . är DUNDER förkyld . nyser var fjärde minut .
ska snart gå och lägga mig .
oj , atchoooo . där nös jag .
sitter just nu med en skål schips , ett glas cola och myser med lite south park . haha . så sjukt omoget program men lite kul när man ändå blir lite lättroad när man e sjuk .
idag var de ju den riktiga skoldagen .
vi hade ju våra första lektioner på denna termin .
de började med franska . sedan var det engelska , sedan var det slöjd oh sedan lunch . potatisbullar . det var ärligt skit gott . var för jävla hungrig . iallfall, efter lunchen gick jag hem eftersom att jag mådde dåligt så jag missade so:n och no:n men anmälde mig ju sjuk såklart .
när jag kom hem så tittade jag lite på tv , sen så valde jag ut en massa kläder som jag sedan la ner i min väska och sedan tog jag vägarna till mammas jobb på mariatorget ( stan , söder asså ) . gjorde mig iordning där , fransk manikyr , sminkning och sedan kläderna .
hade på mig typ jeanstights , svart lång tshirt tröja lalalalla , och en väst . det var coolt . sedan drog vi till mikas modellargentur . fick fylla i en lapp och hur lång jag var och sånt , och sedan tog dom lite bilder .
så dom ringer om tre veckor och ger lite besked . kan knappt berga mig !
och oj ,, atchoo igen .
iallfall , skrev ju inte igår men vi hade typ som en fridrottsdag , man skulle kasta spjut med sugrör . okej ?
men vi kom fyra iallfall , liksom av alla klasser i högstadiet .
vi slutade 2 tror jag .
efter lunchen igår så skulle några klasser gå på grimsta spåret men jag och maja var vääääääldigr slöa så vi gick med sjuorna . vi gick med en som heter kasper som jag personligen blev kär i  ( SÅ SÖÖÖÖÖÖÖÖÖT ) , sen en som heter tim . dom var fan roligare en killarna i våran kalss .
sen åkte jag och maja hem till mig . vi bakade och sköt med pistoler , asså inte riktiga men ni vet med såna här kulor .
imorgon ska jag .... okej har ingen aning .
ska nog bara ligga i sängen och titta på massa filmer eftersom att jag e så förkyld . behöver nog min vila .

men godnatt på er mina små hjärtan . pussssss !



Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin bild! :D jag som har tagit den! wohooooo :D

vi ses imorgon, Krya på dig älsklingen!

älskardig sååå <3333

2008-08-24 @ 18:38:34
URL: http://jesssicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0