godmorgon

har precis suttit nere och ätit frukost med hela familjen .
jag och emmy kanske vaknade runt halv 2 kanske .
det var kanske för att vi somnade halv 6 . så det var grymt skönt att sova ut länge men inte så bra när man börjar i skolan imorgon . låt oss säga att jag inte kommer orka gå upp imorgon .
fast kvällen igår var ju skit kul .
eftersom att det var öppet hus så var väl alla samlade 7-halv 8 kanske .
vid 11 på kvällen så var alla dyng packade och då dansade alla som galningar på golvet med hög 80tals musik .
jag och emma dansade faktiskt ganska mycke också , med dom trevliga vuxna .
jossan var ju också här med hennes päron så hon tog med caroline . vi åt popcorn drack cola och tittade på en skräckis ,men ärligt , har sett den förut och jag var lika rädd som första gången . vi vågade liksom inte titta klart på filmen , för den e ju så grymt äcklig . den heter final destination 2 . den e grymt bra , och den e äckligt läskig .
sen följde vi hem carro och sen när vi kom tillbaks så gick typ alla.
jim och nån david var här ( typ lika gamla som emmy ) . vi tittade på american gigolo . den e så jävla rolig .
klockan var väl 3-4 kanske . så jag och emmy var så trötta så vi gick o la oss , och då kom jim okså emellan oss i min lilla säng . men vi båda somnade i hans famn . herrååååååååh .
men sen skulle dom åka så vi gick ner där mamma , pappa och ylva satt ( jims farmor ) , ute också . fan va kallt de va .

måste säga att den kvällen var lyckad som fan .

nu ska jag fortsätta att lyssna på min tokio hotel skiva och sedann städa . det ser förjävligt ut på mitt rum .
sen vill jag till kista men ingen annan vill de så jag får väl sitta hemma och ruttna .

de kommer bilder lite senare .
puss på er

Kommentarer
Postat av: Jessica

älskade vän! :D redo för skolan? det är jag, eller halft, ska bli så sjukt kul att få träffa dig igen!! :D:D lyckligare än någonsin! <333333

älskardig massoor! <3

2008-08-17 @ 15:34:53
URL: http://jesssicca.blogg.se/
Postat av: Jessica

Har du köpt någon kalender ? :D

älskardig sååååååå<3

2008-08-17 @ 17:37:43
URL: http://jesssicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0