godmorgon bloggen

har precis duschat och håller på och fönar mitt hår nu . har liteee brottom eftersom att min buss går 08.32 men ska skynda mig . ska ju fixa matsäck också eftersom att hela klassen drar till skansen .
mår fortfarande dåligt som fan + ännu sämre .
vaknade nån gång inatt , typ 4 och tog febern . hade typ 37.7 men mådde så dåligt så jag trodde att jag hade 40 grader .
sen direkt efter vi slutat så måste jag skynda mig till brommaplan för att gå på B.U.P .
åhh , jävla cp dag säger jag bara .
skriver mer ikväll för måste göra mig iordning snabbt som fan .

puss och kram


Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

sv: naaaw tack sötnos, gulligt av dig :) kram

2008-08-22 @ 22:06:53
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0