min helg

har haft en jätte mysig helg .
maja och miranda sov hos mig igår nämligen ,. vi var ute med arvin en stund på kvällen , och så har vi myst med film och sedan har vi legat och skrattat tills vi somnat.
sen idag så har jag och miranda tittat på eva och adam typ hela dagen , och så gjorde jag världens äckligaste milkshake ! fyyyyyy , den smakade verkligen bajs .
sen så har jag haft en myskväll med mamma , eftersom att calle och pappa e på calles klassresa över helgen och imorrn , så vi har ätit fruktsallad och tittat på film , och sen ska jag sova bredvid mamma inatt , på pappas sida eftersom att dom har världens skönaste säng , så man måste ju passa på när dom e borta.
imorgon e det dags för skola , så måste gå och lägga mig snart . ska bara ta en liten dusch och sedan borsta nötterna .
har precis städat hela mitt rum också , för om jag har fint varje dag på mitt rum och sköter mig och hjälper till hemma så kanske jag får en hund ! har redan bestämt mig för att det ska vara en liten mops som får plats i väskan , och så ska den hela elton . jag och maja har tjatat på mamma som fan , asså maja vill att jag ska ha en så kan hon gulla med den , så hon och jag har letat på hela internet efter små svarta mopsar , så jag e skit spänd . hoppas jag får en till min födelsedag . ni får okså hålla tummarna mina små änglar .
och föressten , man fick läppglans från solo som jag prövade som var typ knallrosa , skit ballt , och jag prövade de liksom för typ 3 timmar sedan och det har inte gått bort . får panik , och plus att mina läppar har svullnat upp , så den ska direkt ner i sopp-påsen , eller vad tycker ni ?
hoppas svullnaden går ner imorgon för jag vill inte koma till skolan och se ut som olinda ! usch nej .
imorgon ska jag nog efter skolan dra till stan eller vällingby för att spendera mina 200 kronor kanske . haha myckeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee , men har lust med de . kanske hittar nåt billigt .
jag kanske passar in på torgets kläder hahaha.
ne men måste köpa en bh eftersom att mina e en " aningen "  för små så hela apelsinen ploppar ut .
men ska duscha nu .
godnatt mina favoriter . ha en underbar dag i skolan/jobbet imorgon .
pussochkram



19 000 kr för den här söta valpen . :'(
vill haaaaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Mammi

Skrattar ihjäl mig....du är väl för söööööt ...pössss

2008-09-01 @ 10:02:58
Postat av: Carro

Naaw vad gullig!! vill också ha hund!

2008-09-01 @ 16:42:43
Postat av: Jessica

Läppglanset var ju bääääst :D speciellt när man gör som du gjorde med det, tog lite utanför så man blir helt rosa i ansiktet eller nåt sånt :D hahah

Du är bäst! älskardig <3

2008-09-01 @ 20:45:36
URL: http://jesssicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0