1 december idag !

och första advent igår . skit vad året går fort ! längtar så hilma mycke tills julafton . det kommer bara vara jag mamma pappa calle och emmy . skönt .
idag är jag hemma med min förkylning och feber . ska försöka gå till skolan imorgon men jag får se hur jag mår imorgon .
vaknade vid 9 , och sen dess har jag tittat på " hairspray " med min älskling zac efron , och ätit frukost och sedan bara tittat på tv . har sit ont i huvudet nu efter allt tv tittande .
jag tror att jag snart ska skriva en novell till min svenska . skrev en förut men den sängde jag för det sög . usch .
skriver lite senare men nu ska jag gå och skriva min novell .
ha en bra dag i skolan .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0