filmer


har precis hjälpt mamma med potatisgratängen , luktar som en vandrande vitlök nu . haha

idag har det varit full fart .var först på media markt med familjen , köpte filmen " good luck chuck "
sen åkte vi mot vällinby där vi satte oss på la tazzina och tog en fika .
Sen var jag baraa tvungen att dra med pappa till gina tricot såklart , han vägrade först men sen så sa jag halllååååh melladagsrea papi ! nee skojja, så sa jag inte direkt . hihi
köpte faktiskt en grå luvtröja för halva priset och ett par stora feta runda silverörhängen som dock inte var på rea men det blev billigt och plus att jag hade mina presentkort också . skit bra.

 här är tröjan som jag faktiskt köpte i L . gillar stora tröjor . mycke mysigare .

 sen örhängerna . som jag tror anna har :)

sen ville vi alla bara hem . men vi stannade på vinsta Coop och köpte godis .
och där köpte jag 4 filmer till haha. jag tror att jag är the queen of filmer !

Här är filmerna jag fyndade. allt sammanlagt blev typ , 300 kr . ingenting !

 gillar töntiga filmer !

sen några filmer som står i mitt rum .



ikväll blir det antricot med potatisgratäng och sedan filmkväll med godis .
kommer två inlägg till med en massa bilder och videos. puss och kraaaam ! ha en trvlig lördagskväll ♥


Kommentarer
Postat av: jessica

POTATISGRATÄÄÄÄÄÄNG!!!! :D åååååååh <3

älskardig mäst <33

2008-12-27 @ 22:33:54
URL: http://jesssicca.blogg.se/
Postat av: lovisa

shiiit va avensjuk jag blir! du har SEX AND THE CITY boxen!!!!

haha puss på dej :)

2008-12-28 @ 00:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0