GOD JUL !

det är så himla mysigt med jul .fick ett paket imorse som vanligt , och eftersom jag älskar att sjunga och älsar musikaler så fick jag MAMMA MIA filmen :)
så den ska jag tittat på sen efter jag duschat . jag tror att alla kommer vid ungefär halv 3 för alla ska vara med och titta på kalles julafton . och älskar den här kan du vissla johanna eller nåt sånt .
ska ha på mig min söta klänning från gina , sen med mina svarta pumps . så hoppas det blir fint .
men ska ta en dusch nu .
lovar att jag kommer ta en massa bilder idag så ni kan se hur min julafton brukar se ut .
Ha en jättr mysig julafton nu .
puss!

Kommentarer
Postat av: anna

svar, fick du?! då har vi en film att titta på tsm IGEN hihi(a) vad fick du mera då hjärtat ? älskardig twiin, vill du träffas på lovet ?

2008-12-25 @ 20:33:17
URL: http://mylifeinwords.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0