hej allihopa !

jag vill tacka alla er läsare som uppmuntrar mig med att fortsätta blogga och att ni faktiskt tycker att den är bra för det rtrodde jag knappt ingen gjorde så tack :)

idag var jag och familjen i nacka hela dagen ,vi började med att handla julklappar men kan inte säga vad det är eftersom att några i familjen läser min blogg så det är inte så smart , sedan var vi på julbord med min kompis melissa och hennes familj på en resturang med havsutsikt som heter G . jätte mysigt där på sommarn .
hade på mig min favorit midje kjol med ett vitt linne och ett rött band i midjan , sen svarta nylonisar och ett par svarta pumps , och dom gick jag runt med hela dagen , fick ooooont .
förlåt också för min fula design , ska ändra såfort efter jag skrivit det här för det ser förjävligt ut . haha
imorgon bitti ska jag träffa maja , för vi ska till stan . ska passa på att handla det sista tills på julafton , sedan på kvällen ka vi träffa min älskling fredde så det ska bli en bra dag imorrn .
mer har jag inte planerat , fast det är bara skönt .
jusste , i stan ska jag gå in på beyond retro och försöka hitta väskan , kavajen och skorna som jag verkligen vill ha , sen så jag in på gina och köpa min snygga paljettklänning .
och påtal om kläder så kom mamma med fredspresenter till mig . det var världens finaste svarta klänning från gina , ett par svarta pupms( som jag hade på mig idag ) örhängen och ett halsband . älskardig mamma !
men ska fixa designen nu . puss på er  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0