hemmmmaaaaaa!

det har varit en super rolig dag ! sjukt rolig dag .
det började med att jag drog till stan med maja . Vi gick av vi hötorget där vi fastnade i affären beyond retro . det är så himla kul att vara där för det finns allt möjligt , så jag och maja delade upp pengar till en skit fin pärl-paljett tröja som man bara dog för!
sen så köpte jag en skit cool skorta i olika färger från topshop .hade ett tillgodokvitto på 500 så den följde med mig hem.
Sen på gina så hade jag hittat en massa olika kläder som jag ville ha men bestämde mig för att bara köpa en grå kofta som jag trodde var till salu (hade en röd prislapp ) men sen när jag väl stog i kassan så sa dom att den inte var det , asså blev så jä**a arg men höll det inom mig .
Vi åt också lunch på mcdonalds , haha såklart ,det gör vi alltid men det är så himla gott och var skiiiit hungrig men jag tror faktiskt inte att jag är den enda som gillar skräpmat ? :)
men efter en lång dag på stan så åkte vi vidare hem mot vällingby där jag mötte mamma för att faktiskt köpa julklappar men hittade inga . får panik . köper alltid i sista minuten , och det hatar jag med mig själv .
usch , och plus att jag var fruktansvärt sur för hade så jävla ont i mina fötter efter att ha gått med ett par högklackade pumps i 7 timmar . så nu har jag blåsor och röda fötter . skönt !
har precis städat rummet så är jätte trött , men ska titta klart på tila tequila ( sjukt program men underhålande ) sen ska jag faktiskt sova . är lite trött efter att ha somnat klockan 5 på morgonen . herråh ! haha

godnatt läsare ! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0