julafton imorgon !

gud var tiden går fort asså. imorgon är det julafton och det ska bli sååååå mysigt .
vi ska klä granen ikväll som vi alltid gör , så det kommer säkerty in en bild på den senare ikväll .
sen innan så ska vi baka alltihop , ni vet .... knäck pepparkakor osv .
men ska snart åka till melissas mammas jobb , för jag ska få förlänga mina naglar . längtar för det kommer säkert bli fint . just nu har jag bara köpt 4 julklappar .kul ! måste köpa fler . brukar alltid köpa 3 till varje person , men aja . det hinner jag inte med nu iallfall .
ska ta en snabb dusch , klä på mig och sminka mig sen så måste jag verkligen dammsuga mitt rum för annars kommer den som går in här få en allergisk shock ! stackarn . :P
hoppas ni har det lite bättre nän mig med allt  stressande . puss på er .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0