nyårsafton hos Melissa

Gott nytt år allihopa , sitter i melissas rum med hennes laptop som hon fick av skolan . herråh. ska nog också börja där för jag saknar en laptop. nu känns det som att tiden går långsamt bara för att jag vill skjuta upp mina löften och det blir ju ett helt nytt år , men jag gillade faktiskt 2008 , menmen inget man kan göra eller hur :) har precis ätit hemmagjorda potatisklyftor med kött . så jävla gott , och snart blir det cheesecake. kan det bli vättre eller?
iallafall, här är mina löften år 2009.

1. Få bättre betyg (tror alla har med det faktiskt)
2.inte spendera pengar på onödigavsaker, som tex godis.
3.spara pengar till en camera
4.jobba bort fobin
5.vara snäll mot mamma
6.blogga mer, för det har jag varit jätte dålig på.
7.Få långt hår
8.Skaffa ett sommar jobb
9.Nyrenovera mitt rum
10. och slutligen få ett skivkontrakt ( största drömmen någonsin )

där hade ni mitt . vad är era löften ?

hoppas ni får en super kväll för det har jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0