shopping med förkyldning i vällingby

go kväll allihopa .har precis ätit lite skräp och tittat i chic tidningen med mamma . ikväll blir det tjejkväll bara jag och mamma eftersom att calle och papi är på hockey , så nu är det extremt tyst och lungt . haha
vi har köpte lite chips och dipp som vi ska när vi tittar på mamma mia filmen jag fick i julklapp . åt såklart på mcdonalds idag , vad annars liksom ? men det var riktigt gott faktiskt . och det pinsamma är ju vi köpte en varsin munk . usch , det låter så fult och pinsamt men aa, den var skit god asså .
idag så var jag uppe i vällingby och hämtade min medecin och nässpray. sen så tänkte jag bara gå in på gina och där hittade jag min blivande nyårs klänning. den är leopard mönstrad. skit fin var den . sen köpte jag till tre armband som satt ihop och ett par örhängen .
sen där på vägen så blev jag ännu mer shoppingsugen så då gick jag in på H&M occh började med att köpa en svart bh ( utan axelband till klänninfen sen ) sen ett paket med tre svarta nylonisar .
och jag hade sett en rosa hoddie med en sån här speciell krage , svårt att förklara . och jag ville ha den så himla mycke men debn fanns bara i 42 , men vet ni vad ?! jag köpte den andå hihi . nejmen den sitter faktiskt sjukt bra. och gillar lite större tröjor också . mycke mysigare . tror att kusinmajas har en sån tröja . sen så ville jag verkligen ha långa naglar till nyår för har skit korta. dom har slutat växa typ , nej det hoppas jag inte men när dom väl blir långa och fina så går dom typ av , av att bara ta på en dörr . så jag gick in på Åhlens och köpte naglar( långa) med en glitter linje under det vita längst upp . så himla fina. sa att jag skulle limma fast dom imorgon men kunde inte hålla mig så nu sitter dom på stadigt här på mina korta naglar .så om ni märker lite stavfel så är det pågrund av naglarna , eller inte . haha
har tagit en bild på tröjan , men inte på allt annat så laddar upp dom imorgon istället för pallar verkligen inte göra det nu . har en jädrans huvudverk så ska nog inte sitta vid datorn så mycke ikväll . jag finns framför tvn istället om ni undrar . ;)
men nu ska jag ner och titta lite på extreme home makover med mamsen .

En massa pussar ! ♥♥


Kommentarer
Postat av: jessica

krya på dig älskadevännen min! saknar dig som fan! <33333333 älskardig mäst <3

2008-12-30 @ 21:22:27
URL: http://jesssicca.blogg.se/
Postat av: din jess

hoppas du också hade en otroligt bra julafton du me! :) saknar dig så in i pipan!! <3

älskardig mäst bästavännen min <3

2008-12-30 @ 22:25:29
URL: http://jesssicca.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fint namn du har ;)

2008-12-30 @ 22:28:02
URL: http://amandiss.blogg.se/
Postat av: victoria

tror jag såg dej i vällingby igår =)

2008-12-31 @ 14:45:20
URL: http://viml.logg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0