mellandagsrea

kom hem för ungefär 3 timmar sedan , var på middag middag hos mammas moster som bor i nacka . träffade mina sötaste kusiner där som också kom dit på middag .men vi åkte hem med två påsar chips och en stor cola och satte oss i soffan framför tvn .
ska sätta på mig min sovtröja och titta på mamma mia .
imorgon blir det shopping såklart . ska kanske passa på att ringa anna ? hon kanske vill shoppa med mig på k:fem .
nån mer som ska dit ? pratade precis i telefon med miranda som ska sova hos mig på söndag . dte ska bli kul för vi har nästan slutat träffas och det känns ju lite trisst eftersom att hon är en av mina närmaste vänner ,... så äntligen !

jusste , har också städat mitt rum ?! det var verkligen längesen man såg golvet hahaha .
ska försöka hålla fint men det kommer aldrig få säger jag bara .
men nu ska jag titta på filmen . bilder kommer imorgon från idga . 
puss på er och godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0