Channing Tatum i min 2008 lista ofc

tänk er , sista dagen på 2008 . vårat år ju .tiden går fort som fan .
fick reda på att vi skulle åka till melissa och dom vid 6 så då behöver jag ju inte göra iordning mig än.
har bäddat min säng och plockat upp lite saker från mitt golv nyss så nu blir mamma glad hoppas jag.för annars brukar det typ ta 2 veckor innan jag gör det som hon säger att jag ska göra , men nu blir det en ändring.det är bra och smöra lite . haha
jaa , vad ska man skriva om?


gör en liten utvärdering på 2008 . snodde den från anue .hoppas det var okej twin !


- Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
ehm, jag har skapat min egen stil , från fjortistilen som man tyckte var så himla snyggt , usch , och har lärt mig med att man ska vara nöjd med sig själv , och det är viktigt.
- Höll du några av dina nyårslöften?
haha nej det tror jag inte . haha det är skit svårt. men ska verkligen försöka göra det i år.
- Blev någon av dina vänner förälder i år?
oj.... nej , det hoppas jag verkligen inte .

- Dog någon som stod dig nära?
vet inte , kommer inte ihåg . nej det tror jag inte
- Vilka länder besökte du?
faktiskt inget . det blir år 2009 . thailand och turkiet.
- Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
en pojkvän , defenetivt! och en camera . en riktig.

- Vilka datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
shit , det finns så himla många. svårt att skriva just här och nu
- Vad var din största framgång 2008?
Jag har hittat mina riktiga vänner. Det är nästan allt som behövs här i livet. för min del asså. och familjen såklart.
- Största misstaget?
att gråta över en person som inte var värd att gråta över. och att byta till villastan , för den skolan suger . dåliga lärare och regler helt enkelt . men alla mina kompisar har inget med det att göra för dom älskar jag innerligt.
- Har du varit sjuk eller skadat dig?
aa, min äckliga jävla reflux som är jobbigast i världen . (det betyder att magmunnen är för öppen så man mår illa hela jävla tiden) usch och blä.
- Bästa köpet?
mina gstar jeans absolut ( dom har jag tillomed andvänt så mycke så knappen har gått av haha), och mina jeansleggins.
- Vad spenderade du mest pengar på?
shit , godis godis och godis och det var inge bra, ska försöka att dra ner på de . mycke. haha
och smink .
- Gjorde någonting dig riktigt glad?
aa, har fått några antal brev i mitt skåp från en super gullig kille , och jag blev alltid glad så fort jag läst dom .
- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?

BAG IN DA BOX!!!!!!!!!!den lyssnade man hela tiden på , och lollipop .
- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare , pågrund av fobin , men det ska det bli en ändring på.
- Vad önskar du att du gjort mer?
vara mer snäll mot mama, för jag är så himla elak mot henne asså .
- Vad önskar du att du gjort mindre?
suttit hemma helt fängslad och varit arg och ledsen .
- Blev du kär i år?
aa.
- Hur många förhållanden?
asså i år ? då är det två tror jag .första varade i en månad , den andra varade i nästan 5 månader
- Favoritprogram på tv?
desperate housewifes, project runway och top model.
- bästa boken du läste i år?
när livet stannar och alla gossip girl böckerna
- Största musikaliska upptäckten?
att jag älskar lite rock låtar .
- Något du önskade dig och fick?
det var massor oh mer som jag fick som man verkligen ville ha
- Något du önskade dig men inte fick?
cameran men den ska jag köpa själv nu :)asså en riktig system camera
 - Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
firade först lite i skolan , sen firade jag hemma med familjen och två i min släkt.
- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
betygen och mer . det finns massor.
- Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
i villastan så fick jag fjortisstilen, och det var hemskt säger jag bara.men ångrar det inte för då skulle jag nog inte hittat min egen stil. min stil har blivit lite rockig faktiskt.
vilka saknardu ?
hmm , har alla nu som jag vill umgås med , men saknar anna mycke
vilka nu männsikor har du träffat?
det är faktiskt en massa killar som jag verkligen trivs med . som jag började umgås med sen typ september kanske.
- Årets sötaste?
haha , vet inte . svåååååårt!
- Årets hetaste?
channing tatum ! shiit , så jävla snygg !
- Årets största kärlek?
det förblir en hemlighet
 - Årets besvikelse?
vet inte, finns några men pallar inte ta upp det
- Årets bästa?
att jag har min bästavän jessica !
- Årets snällaste?
vännerna, och familjen .

men ska hitta på något annat nu . pussoch kram

här är världens snyggaste. Channing Tatum


Kommentarer
Postat av: jessica

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! :D detsamma med det bästa i år, är att du började i min klass igen och att jag har som bästavän <3

älskardig mäst <3

2008-12-31 @ 13:44:45
URL: http://jesssicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0