YES MAN !

hej allihopa . hoppas ni har haft en lyckad jul för det har jag haft . jag fick massor med fina presenter .
fick 1300 kr sammanlagt på gina, 1000 kr av mamma , smink , 3 filmer ( SATC , mamma mia och step up 2 the streets ) , sen en gitarr som jag längtat efter nu jätte länge , min drömväska , sen biokort, osv .
så imorgon ska jag sätta sprätt på mina gina pengar nu när det bli rea . det kommer vara helt KAOS ! skojja inte .
förlåt för att det inte blev nåt inlägg idag innan , men det är dagen efter julafton och då händer det " annat " .
näää , jag satt och krulla håret och samtidigt tittade på satc filmen . älskar den asså , önskar att man var en av dom bara .... iallfall , efter vi åt julmaten från igår till middag så åkte vi alla i familjen upp till vällingby för att sätta oss i biostolarna och titta på " yes man " . det var skit rolig . vi hade såklart pocorn och sånt i knäna för utan det är det inge riktig bio . haha ... håll med!
ska antagligen sova nu så skriver mer imorrn . puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0