ett inlägg också .

idag har jag bara solatsolat och solat . man ska ju verkligen passa på när det är så fint väder . trodde faktiskt aldrig att det skulle bli det .
okej , måste stänga av den här jävla låten som jag lyssnar på , den e ju så sorlig så man knappt kan skriva . tårarna rinner på riktigt nu asså . usch.....
så !
pratade med miranda nyss . vi kom fram till att vi skulle träffas eller aa göra något imorgon .

på måndag ska jag åka birka paradise med melissa och våra familjer . det ska bli riktigt kul faktiskt . ska köpa massa godis på båten haha ! mums .

vi håller fortfarande på att leta resor , men vi kommer säkert åka det sista vi gör på sommarlovet . skönt att bara komm bort från sverige ett tag och uppleva nu saker . haha , som klääääääääääääääääääääääääder och väskor . eller nya och nya .... haha . men det längtar man ju mäst till , och såklart solen och bara att få bada i typ världens varmaste vatten .

sen ska vi ju också åka till halmstad i en vecka . längtar som fan . då åker emmis med också så det ska bli extra roligt .

sen börjar man i 8an . fyfan , alla säger ju typ att det är det värsta året av alla skolår . kul !

betyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyg , fyfan . jag kommer få gå om skolan säger jag bara .

nej men , ska ju byta till gård . det ska bli kul med musikal faktsikt och träffa maja , miranda och alla oftare , eller typ varje dag . jag måste också verkligen säga att hässelbygårdsskolan är grymt mycke bättre än villastan . tro det eller inte men de är det , det går ju jätte dåliga rykten om gårds skolan men man ska inte tro på de . mycke bättre lärare och man får gör massa saker , asså typ mycke roliga utflykter och sånt . i villastan har vi bara varit på statsvandring typ .


men slut med skolsnacket , jag och emmy har bestämt och för att starta en egen resturang . emmy ska bli kock och jag ska sjunga på baren . haha .

sen så ska vi ta utbildning i att strippa . haha ! shecaaaa rumpan ni vet ( eller hur fan man stavar )

haha nää , men de var ju en framtidside så man kan fundera på . det kan ju vara en reserv ide faktiskt . 


haha , men ska ..... inte blogga elller skriva nå mer på detta inlägg men skriver ikväll .

ha det bra allihopa . kommentera massor så får ni en stor puss från en glad mandis ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0