ghjy zdföjur

inget , absolut inget hände igår !!!!!!! Det är panik asså !
på kvällen gick jag och hyrde en film , det blev nån som hette gorgia rule . köpte också lite godis .
filmen var väl sådär . fattade inte så mycke . bara att huvudrollen ( lindsay lohan ) var helt jävla puckad och sjuk i huvudet .

iallfall , gick och la mig ganska tidigt tycker jag iallfall .
vaknade eller snarare blev väckt vid 11 tiden . tittade lite på tv , på ett program som handlade om knubbiga barn typ .
det var spännande faktiskt . så efter jag tittade på det så började jag tänka typ " shit , tänk om jag ser ut så " , så jag sprang ner till köket och läste typ på alla saker man hade där och tittade hur mycke kalorier det var i det , så det blev gröt . sen nu så ska jag ut och gå , plus att jag ska hoppa hopprep , 100 hopp som dom sa i tv programmet att man skulle göra . haha . störd man e .

ingen hemma också som vanligt . så har ingen jävla aning om vad man ska göra denna soliga dag .
ska nog ta fram solmadrassen och lägga mig på den och kanske få lite färg på min albinokropp .
det ska jag göra !
måste också städa ännu mer i mitt rum och kanske åka till vällingby och köpa nån klänning , och lite saker så man är redo för att åka till halmstad . jag får hålla tummarna och bara hoppas på att det blir fint väder där också .

eftersom att det inte finns så mycke mer att skriva så kanske jag ska lägga ut några bilder på kläder som man vill ha .

      

aa det var det just nu . det som är riktigt mode just nu är " safari stuket " .
typ lite trä örhängen , och armband . ni vet sånt . koftor . sånt där . snyggt faktiskt .

plus att färg är grymt viktigt . grömt rosa gult . såna färger som bara lyser . hihi

puss och kram

Kommentarer
Postat av: jesss

låter toppen! :D

längtar till imorgon! , hoppas att jag får sova hos dig! :D<3

älskardig mäst, <33333 pusss

2008-07-23 @ 00:11:13
URL: http://jesssicca.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad e ditt telefonnummer för när man ringer dig så piper de bara som en kastrerad flamingo

2008-07-24 @ 22:35:08
Postat av: Anonym

fina kläder ! du verkar ha koll på modet

2008-07-27 @ 09:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0