hej !

nu sitter jag och tittar på film med emmis . " på smällen heter den " . den är rolig . men fattar inte att katherine heigl som e så söt vågar kyssa seth rogen som ser så jävla sunkig ut . haha
filmen handlar om allison som jobbar på ett tvprogram som precis blivit befodrad . hon fick jobbet som programledare och då skulle hon gå ner i vikt . sen så bestämde hon sig för att gå ut och fira sin befodran med din syster och det var då hon träffar ben . dom blir fulla och hoopas i sängen haha . och hon blir gravid , och allt . SUGER PÅ ATT FÖRKLARA OCH SAMMANFATTA men ni kan ju hyra filmen så förstår ni bättre .
iallfall,  vi kom nyss hem från ikea . jag hittade en jätte skön säng . ska köpa den sen och ge mitt rum en total extreme makeover haha . mami köpte en massa servetter och ljus ( ni vet sånt som bara " kärringar " gör ) HAHA .
och när man är på ikea så ska man verkligen passa på att fika där . en bulle kostar liksom en 5 och en tårtbit kostar tio ,. mums ! men mådde illa efter allt socker , behövde verkligen riktig mat , så vi köpte en pizzaslice för fem kronor haha ! riktig mat ! exakt . senare så åkte vi förbi skopunkten , emmy köpte tre par skor , men dock så köpte jag inga .
sen så fick vi nog och åkte hem och myste med en film .
ska inte göra något speciellt ikväll , men jag kanske ringer någon sen men det är verkligen ingen som e hemma nu . men nån måste man ju hitta .

skriver lite ikväll också . puss på er . älskar er mina underbara läsare ! :D <3333333333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0