pjuhh

jag och emmis var nyss ute med elvan . vi gick runt i området bara , men sen så var jag så jävla kissnödig så jag sprang raka vägen hem , sen så ramlade jag nerför en trappa ! haha ,. fyfan . tur att ingen såg iallfall .
jusste, idag ...... hm ine hänt en jävla dugg ! suttit här och degat framför datorn . så har " lite " ont i huvudet nu .
och vet ni vad ?! som ni vet så hade ju typ alla hoppande bönor förut , typ när man var fem och allt var roligt ?
jo , då berättade emmy att hon hade en , och gissa vad den hette ?! ORVAR! hahahahahhahahaha . fyfan . snyggt namn .
nä , slut på de roliga . imorgon kommer mellanvården till mig kl 3 . dom ska se hur mina dagar är . asså om ni undrar va det e , så kan jag tyvärr inte svara på de eftersom att jag inte vet vad det betyder heller haha , så det blir lite svårt . men dom jobbar med fobier tror jag , och som ni inte vet så har jag en fobi men pallar inte förklara vad de e .
iallfall , sen så ska jag väl träffa nån kompis på kvällen . det ska jag göra ikväll iaf . ska träffa mitt lilla hjärtegull marcus som jag har känt sen vi var små , typ 6 år . gick i samma klass .
faste vet inte om det blir av eftersom att jag råkade ta bort hans msn för att emmy höll på och drev med alla på min msn och shiit , men man kanske kan ringa han ? vavavavavvavavva ? aa det ska jag , men so long ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0