yes !

imorgon åker jag iväg till det efterlängtade landstället i halmstad .
det ska bli sjukt roligt kan jag säga !
åker dit med hela familjen . och det är speciellt roligt att emmy är med också . MYCKEMYCKEMYCKE roligare med henne . :)
så vi åker tidigt imorrn , eller det säger päronen men så säger dom alltid , men sen så blir det att man åker 5 timmar senare än vad dom sa , så man ska inte förvänta sig så mycke .
skriver nog imorrn bitti inann jag sätter mig i bilen och glider på vägarna .
denna kväll har ju varit sååååååååå speciell .
jag har ........ ( trumspel ) STÄDAT !
okej , inte kul alls men jag har gjort det . jag har torkat tv bordet , tagit upp alla kläder från golvet , torkat bort smink från , aa överallt . haha . värsta storstädningen . är stolt över mig själv .
sen spenderade jag resten av tiden att titta på en film som typ hette johnson family vacation .
den gick iallfall på trean .

den handlade om typ en familj . dom var 5 styckna .
mamman och pappan i filmen bodde i två olika hus , alltså husen bredvid varandra för att han inte stöttade henne genom hennes drömmar och jobb och så . så dom två döttrarna bodde hos mamman och sonen bodde hos pappan .
sen hade pappans mamma bjudit hela amiljen på en stor släkt fest, så dom åkte alla i en och samma bil ner till " farmorn " så dom fick också låtsas som om att allting var perfekt inom deras familj .
så det händer massa saker på vägen , lalalalalalallalalalalala .sen blir dom lyckliga i alla sina dagar .

nej men se den filmen . jag älskar den !
rekomenderar den starkt . verkligen ;)

sen iallfall efter det så tittade jag liten på en tecknad film . hade inget annat att göra dessvärre , men det blev familjen robinson . gulligt värre,  men jag måste säga , för en jävla barnfilm så fattade jag ingenting . haha
åt lite bilar också så det gjorde det lite bättre.
nu ska jag nog ta en dusch , eller duschar imorrn bitti .
ska nog sova så jag orkar med all mammas stress imorgon -.-





love you emmis ! du är den bästa jag vet och det vet du nog .
ska bli kul imorgon med dig . längtar .



















Kommentarer
Postat av: ellen

shit va lika du och emmy e . tänkte på det när jag var med henne förut , och sedan såg dig !

2008-07-27 @ 09:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0