äntligen .

nu har jag laddat upp en massa bilder , men tyvärr så började det cepa sig , så det blir bara några bilder idag :/
jag har precis tagit ett bad med en stor badbomd . det var så jävla skönt . sen fick mamma hjälpa mig med att dra ut mina tovor i håret . dom var fruktansvärda ! det var verkligen dreadlocks . sjukt ! men det gick ut efter 15 eller nåt .
sen efter gick jag ner och åt några mackor och drack te med mami , sen så målade hon mina naglar , eftersom att hon jobbar med sånt , så det blev jätte fint . hon gjorde blommor på varje nagel . jätte somrigt och gulligt .
tänkte gå och lägga mig snart . har precis tagit en sömntablett . känner mig ganska trött . men det är väl också för att jag somnade 2 och vaknade halv 8 . så ska passa på att gå och lägga mig tidigt ikväll . 1 högst asså .
jag rekomenderar faktiskt att gå upp tidigt en gång i veckan iallfall . annars sover man ju bara bort hela dagarna . men om man går upp vid 9-10 så hinner man med me mycke mer . jag åkte liksom till k:fem kl 11 . och jag shoppade massor haha (a) imorgon ska jag sola med mamma . hörde att det skulle bli soligt imorgon. typ inga moln på himlen , men man vet ju aldrig . men jag hoppas på det . det känns också verkligen som om jag behöver köpa en ny bikini . har liksom bara köpt en ny i år . den är från gina . turkos . jätte fin , men jag vill ha en från H&M som jag provade idag . den var vit och rosa . längtar också tills imorgon , när jag får hämta ut mitt pass . sen kan jag äntligen njuta av solen , och sätta  på mig en bikini och bara ligga och glassa på stranden , bada i det varma vattnet . får panik . längtarlängtarlängtar ! vill bara dit så fort som möjligt . jag tror faktsikt att vi ska till grekland . får en känsla av det . eller turkiet . eller italien . spelar ingen roll för mig bara jag får sola och komma hem som en nigga sen (a)
men jag lägger ut bilderna nu för jag ska sova snart .


amanda i bilen , så ful bild men jag bjuder på den .


alla mina kläder jag köpte idag .



hihi jag hittade också en bild på mig och emmy för ett tag sen .

då ....


nu ....


love you emmis ♥ godnatt allihopa ! <3

Kommentarer
Postat av: jess

älskar första bilden på dig, :D<3

andra bilderna var också jätte fina !

älskardig skorpan min , <3

2008-06-25 @ 12:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0