emmis e här ! :D

det är så kul nu när hon på sista tiden kommit väldigt ofta . jag har så jävla roligt med henne . vi har legat i min säng ett tag nu och lyssnat på massa gamla låtar på min gamla mobil , sen har vi snackat en massa skit och sånt .
har precis ätit också , potatisklyftor ( mammas skitgoda ! ) och grillad kyckling . jätte gott , men åt ingen kyckling . vet inte värför men jag gillar inte kött sådär jätte mycke konstigt nog . men det är väl bara nån " fas " man har i livet , typ vegíterian fas . eller vad man ska säga.
är skit trött nu eftersom att vi somnade halv 6 och vaknade halv 1 , ska nog gå och lägga mig 12 inatt istället , behöver ta igen lite sömn så jag mår bra , för jag brukar alltid må skit när jag inte sover .
ikväll ska jag nog till matilda efetrsom att hon ska åka till gotland imorgon ,. :'(
om hon inte hinner så ringer jag nog simon och dennis , eller ogge , men pallar inte vara med han om han är med adam . han går bara och snackar en massa skit .
annars ska jag nog bara dega framför tvn ikväll . mysigt enligt mig . hoppas emmis e hemma här ikväll så kan vi gå och hyra en film , och äta chips .

men skriver mer ikväll . pussochkram♥



Kommentarer
Postat av: emmy

¨älskar dig mitt hjärta

2008-06-28 @ 12:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0