godmorgon .

jag somnade 4 inatt ! fyfan asså men vaknade 12 iallfall , sov 8 timmar , som ett " barn " ska .
gick ner trött som fan ocg gjorde lite frukost , och åt ute . mysigt men det var ändå ganska kallt . det blåste kallt iallfall .
iallfall , sen kom anna förbi och lämnade kina kläder . sen fick hon sina .
jag sa tack och hejdå sen gick jag upp hit till min bästavän ( datorn ) och började sminka mig lite .
sen ringde anna , och vi bestämde att hon och jag skulle ha filmkväll ikväll , sen kanske hon skulel sova hos mig . så det blir mysigt .
imorgon ska jag spendera hela dagen med min bästavän matilda som åker till gotland på lördag :'( kommer sakna henne så stoort asså .




iallfall , ska till doktorn snart . prata lite .
jag kommer hem vid typ halv 5 kanske .
sen gav anna mig den bästa iden evöör . jag ska köpa magnet piercing !
ska sätta en i näsan . ska ju kanske ta hål i naveln efter sommarlovet . eller i tungan får se .
men jag får inte ta hål i tungan . :'( men jag kommer göra det ändå . tihi
vad tycker ni jag ska göra ? naveln eller tungan eller både och ?

ska gå , pusshej <3





Kommentarer
Postat av: amandish :P

i naveln dt e snyggare

2008-06-26 @ 15:54:27
Postat av: jess

jag kan inte bestämma mig var jag tycker att du ska ta hål , så jag säger både och :D<33

älskardiig, <3 puss på dej !

2008-06-26 @ 17:50:17
URL: http://jesssicca.blogg.se/
Postat av: matilda

men vafan ta bort den där pluggis bilden på mig alla vet redan att jag är smartast ! (a) puss älskling

2008-06-27 @ 14:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0