hejsan hejsan !

kom nyss hem från kista . var där en kort stund .
först åt vi . det blev grekisk mat . jätte gott .
sen tittade vi runt lite men köpte ingen men jag hittade två jätte fina linnen .
sen åkte vi hem . hade världens obehagligaste mensvärk så pallade inte gå runt , så nu sitter jag hära och tittar lite på tv och samtidigt sitter vid datorn .
ska ringa till min kompis nu . han svarar ju inte . vi får titta på film nån annan dag .
ska bara ta det lungt ikväll och leta efter nå godis ! får panik . har aldrig varit så här godissugen i hela mitt liv ! shit asså !

ska gå nu . pusshej !

Jag älskardig mäst syster ! förlåt för att jag sa att jag hatade dig ! du betyder allt , det vet du ! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig med <3

2008-06-17 @ 23:20:41
URL: http://emmymikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0