hemma .

kom nyss hem från doktorn , det gick bra . efter så gick jag och mamma in på mcdonken . jag köpte lilla menyn . var så jävla hungrig . sen drog hon med mig in på plantagen och ica . men vad gör man inte för mami ?
anna kommer lite senare ikväll . vi ska ha det super mysigt . matilda undrarde också om vi ville vara med hon och hennes två 95 kompisar . men orkar inte , och stämningen mellan henne och matilda är inte den bästa heller så vi kanske udviker den saken . men ska fan göra så matilda e med så dom kan bli vänner eller kanske låta dom lösa det själv ? ska nog låta dom lösa det själva .
iallfall , vi ska hyra en massa filmer och bara ligga och dega i soffan , med allt möjligt , godis , popcorn , chips , colacolacolacolacolacola ! kanske lite jordgubbar om vi orkar äta något nyttigt sen .
imorgon blir det tårta med matilda . hon ska ju åka iväg . får panik ! men jag ska ringa varje dag tusen gånger !

dagens outfit .
beiga chinos
blommig tröja .
svarta bellerina .


somriiiiigt . ♥

saknardig jess ! <3


Kommentarer
Postat av: jess

JAG SAKBAR DIG MEEED! <33 måste verkligen träffa dig snart, står inte ut! <3

älskardig maaaaaasor ! <3333333333333333333

2008-06-26 @ 18:01:31
URL: http://jesssicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0