hemma !

okej , är skit trött ! jag vill bara gå och lägga mig . ska nog vila en stund innan middagen .
idag vaknade jag ju 7 som ni vet , sen vid halv 12 så gick jag ut med elvis , ganska långt faktiskt !
kände att jag behövde lite luft eftersom att jag mådde dåligt , så jag gick runt oxtungan . är SÅ stolt över mig själv (a)
när jag kom hem så sminkade jag mig lite och klädde på mig , sen så tog jag och pappa vägarna till vällingby . mysigt.  vi fikade lite . kanelbullar och juice , kaffe för pappas del såklart också .
sen så åkte vi och hämtade emmis , vi gick alla sedan och handlade mat och godis .
vi ska nämligen mysa ikväll med en film och massa godis , hoon åker imorgon till småland :(
iallfall , vi kom hem efter en tur i åkis och så satte vi oss ute och åt " ben and jerry " cockie dough . skit gott , fast man blir så jävla mätt eftersom att det fanns kakdeg så stora som stenar i glassen , så mår lite illa nu .
emmis tittar på aquamarine nu och jag sitter hära .
asså jag är så trött så mina ögon går i kors ! ska fan gå och lägga mig 11 .
fast nej , ska ju träffa adam och oskar sen efter emmy ska hem så det blir nog 12 ändå .
vet inte vad v ska göra , men jag pallar inte vara

med dom så länge , för jag kommer ändå bara somna !



men lägger ut två bilder från idag .

pappa <3


emmis <3



peace !

Kommentarer
Postat av: Emmy

UUUUUUUSCH AMANDA

2008-06-28 @ 19:30:45
URL: http://emmymikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0