hemma .

kl är typ halv 1 och jag sitter jag tittar på en film . den heter employee of the month . den är faktiskt ganska bra . har sett den några gånger nu , men man tröttnar inte på den . haha
vid typ halv 11 så beatämde jag mig för att ta en promenad , så påvägen så gick jag hem till pungan !
vi satt på hennes trappa . haha
jag hade så myycket energi så jag sprang 20 varv framotillbaks från trappräcket till en stolpe och sedan garaget . sen blev jag trött såklart. haha
gick hem vid halv 12 typ .
pratade i telefon med tobbe hjärtat , och mamma hämtade mig vid preem för hon var rädd att det skulle komma en skåpbil och mannen som körde den skulle sätta på mig . haha
hon är gullig mami <3
längtar tills imorgon , festeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ! woho ! :D
ska bara titta klart på filmen , sen ska jag gå och lägga mig tror jag , maybe , who knows ?
ska väl iallafall upp vid 11 , så jag hinner göra iordning mig . skagöra mig riktigt schteek !
vad tycker ni att jag ska skriva om på min blogg ? jag vill höra era åsikter så skriv vad ni tycker om allt , hur bloggen e och vad jag ska skriva om och sånt där .
godnatt allihopa ! <3

asså jag har jordens jobbigaste mensvärk så vill bara äta upp bilden !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0