jag börjar med ....

look a like ! kom på nyss att kenza och jessica alba är sjukt lika ! <3





så , nu har jag precis kommit hem från vällingby .
kom hem med två par skor . ett par rosa och ett par svarta .
likadana fast olika färg . 49 kr per par . så 100 kr för båda .
sen en tubtopp från gina 149 kr .
en brun tunika 149kr
ett nagelack rosa 29.50 ? tror jag . kanske 19.50 . dåligt minne .

nu sitter jag här hemma med mattih gumman :)
ÄLSKAR HENNES ÖRHÄNGEN ! LOVLEYYYYYYYYYYYYYYY <3
ni vet såna här bambu örhängen ( hjärtformade ) Vill ha .
ska snart åka och hämta mitt pass också så jag kan åka . tihi

lägger ut bilder sen på allt jag köpt .
puss och kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

det är de faktiskt! :O nu när jag ser det.

men kul för henne, Tom gillar ju Jessica Alba ;)

2008-06-25 @ 14:50:54
Postat av: Annika

Jo de är ganska lika, men är inte kopior precis. Just på den här bilden liknar de varandra jättemycket men annars, så tycker jag att Kenza fortfarande ser annorlunda ut än henne - jag menar hon är ju halvmarockan och Jessica är ju inte det.

2008-06-25 @ 19:58:51
Postat av: amanda

haha ! aa , men jag tyckte dom var fätt lika asså - men du har en poäng annika <3

2008-06-26 @ 21:58:13
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0