jag vet förlåt ,

jag har inte kunnat logga in på bloggen eftersom att jag har bytt lösen och shiit , så det är därför jag inte har kunnat skriva på ett tag .
iallfall , det var ju midsommar i fredags :)

det var jätte mysigt .

vi var ute på vårat gamla landställe i värmdö med några vänner .

först åt vi lunch , hela bunten ,sen drog vi ner till midsommarstången .

skit tråkigt .

på bryggan såg vi runar ( carolas ex ) och deras barn amadeus . så jävla söt men skit liten , och calle som e så pinsam och säger : vad heter du ? amandeus säger : aa amadeus .

då säger calle : ee du carolas barn ?

asså FÄTT pinsamt . så kan man ju inte fråga .

men aja .

jag emmy , melissa , mattias och tony satte oss ett tag på gräsmattan och snackade lite,

sen drog vi alla hem . vi tog värsta genvägen i skogen . det var två som hade sex på bryggan , liksom typ 20 meter från våran brygga , sjukt .

iallfall , sen så bestämde jag , emmy och melissa för att ro en bit i sjön , så vi tog den lilla rodbåten .

vi alla var kissnödiga som fan och vi skrattade också på båten så vi höll verkligen på att kissa på oss asså så vi rodde över till andra sidan , och där fastnade vi i ett träd som låg på bottnet , så vi alla fick gå i vattnet typ och sedan upp i skogen .
sen så rodde vi hem igen , trötta som fan .
vi gick upp och åt sedan så rodde vi igen .
sen hamnade vi alla i vattnet med kläderna på . kul ! '
så vi fick åka hem i förväg . :'(
men det var en jätte mysig dag .

söndag : det var en otroligt skön dag . jag vaknade runt 12 , sedan tog jag en dusch , satt lite vid datorn , sen så åkte vi hela familjen till melissa . hennes pappa niklas fyllde 41 tror jag .
så vi åt kyckling med potatis och massa bröd . jätte gott .
sen blev det efterrätt . kladdkaka med hallonsås och grädde . ått bara en pyte liten bit för jag var sä jävla mätt .
fast ändå så drog jag och melissa ner till coop för att köpa godis . jag måste säga att det fanns inte mycket att välja på , så det blev lite som fan .
köpte för 10-15 kr typ .
haha ;P
sen blev det lite fotboll tittande , den matchen var verkligen riktigt trög .
men sen gjorde italien mål , ( tror jag )
vi åkte hem halv 12 .
jag somnade ganska tidigt . 2 iallfall . det var väldigt ovanligt när det gäller mig .
jag brukar också ta ett sömnpiller varje kväll .det hjälper verkligen man blir svitrött asså .
så jag somnade ganska fort .

idag , måndag : idag vaknade jag 1 . det var verkligen jätte skönt att få sova ut !
mamma gick ner till ica och köpte frallor till mig och en yougurt .
sedan dess har jag bara tagit det lungt ,. suttit vid datorn , lyssnat på musik ,
sen kl 18 så åkte jag och mammsen till k:fem .
jag måste säga , jag köpte så jävla fina kläder ! är jätte nöjd .
jag köpte ett par chinos , en jätte söt blommig tröja , bh , hotpants 3st , ett par string ( jätte söta ) , örhängen , ett par skor , en ögonbrynspenna , aa det var väl det , men är nöjd .
sen har jag ätit lite " nattmackor " som min släkt brukar säga .
ska snart göra iordning mig för sängen . tänkte gå och lägga mig iallfall klockan 12 .
jag behöver verkligen ta igen lite sömn eftersom att jag bara brukar sova 4 timmar om nätterna .
jag lägger ut massa bilder imrgon på kläderna och så .
det funkar inte att ladda över bilderna från cameran och mobilen just nu :(
men det löser sig hoppas jag .
men jag skriver mer imorgon .
puss och kram ♥



jag vill ha sommar nu !!!!!!!!!!!!!!!



 


Kommentarer
Postat av: jess

jeppe spelar ju i samma lag som amadeus, hihi.

åååh, älskar att äta nattmacka hos er, kommer ihåg när vi satt och åt skorpor och drack te klockan 3 typ, så jävla mysigt! :D<3 och jag då, som ville skala potatis, hahaha :D:D<33

skorpan<3potatisen!

älskardig amanda <3 :)

2008-06-24 @ 00:02:51
Postat av: Anonym

HAHA ! aa (A) :)

älskardig jess <3 du e så underbar ,. :)

2008-06-24 @ 07:38:03
Postat av: från amanda

2008-06-24 @ 07:38:46
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart är randiga linnet/toppen ifrån?

2008-06-25 @ 09:46:59
Postat av: amanda

gina tricot

2008-06-26 @ 21:59:04
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0