kl 10.33

snart ska jag och mamma hoppa in i bilen och åka ner till k:fem . ska lämna tillbaks ett par skor , och jag ska köpa ett halsband eller nåt för mina pengar som jag fick när jag masserade pappi . jag fick 90 spänn haha !
det är ju fätt bra .
ska äga ett egetr företag har jag bestämdt (a) taha
sen ska jag titta på en tröja som jag såg på h&m igår . den var brun med benvita blommor på , eller så var det en benvit tröja med bruna blommor . äh skit samma . nåt sånt var det iallfall .
det var som att säga att en zebra är svart med vita ränder , eller vit med svarta ränder . samma sak var det . haha
dagens outfit blev såklart mina nya kläder . eller vissa . mina schinos och tröja . :) det passar jätte bra , och med mina nya skor .
jusste ,. är det bara jag som drömmer eller öppnar k:fem kl 11 ? 12 kanske . shit .
med min otur så är väl allt stängt när vi kommer .
jag ska också se om mammsen vill titta på sex and the city med mig ? den har precis kommit ut på bio . vill verkligen se den . den verkar jätte bra .
nu ska jag dra .
hejdå mina små änglar . pusshej ♥



 


Kommentarer
Postat av: jess

det kommer nog gå sjukt bra på företaget amanda :D

jag kommer när du har ett eget företag, det blir suuper bra det! :D ihih <33 love you so much! <333

2008-06-24 @ 19:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0