nemen hejsan .

sitter hära i det knallrosa rummet med bästa vän och käkar druvor ! mums !
ne men , idag var det en riktigt rolig dag .
vi gick ju på mari jungstedts release party . det var skit kul .
först tog vi bilen till gullmarsplan , sen tog vi tuben två stationer och gick av vid medborgarplatsen .
vi var på hennes gård . först var det bara några där , men sen stormade det in med både kändisar och icke kändisar . carina berg , alexandra pascalito , blosson , och vädergubben ( krulltott ) med harry potter glasögon . sen såklart så träffade jag och matilda en väldigt snygg kille kan man ju säga som var matildas kusins kompis . han hette sebbe .
vi minglade runt lite. vi snackade med vädergubben . han var as schysst !
sen så satt vi lite i trapphuset ch sjöng lite .
på slutet så fick jag maris nya bok med en singering . hon var verkligen jätte trevlig .  hon tyckte att vi skulle sova hos henne med sebbe och sebbe , men så blev det inte . men hon förstog verkligen hur det var att vara i våran ålder . hon e fan skit cool !
läs hennes böcker ! jag rekomenderar det . jätte spännande .
dagens outfit blev en hög midjekjol med en vit body dräkt med ett rött smalt skärp i midjan !


men nu ska jag och matilda nog titta på en film , och bara mysa . ska också borsta tänderna och sedan gå och lägga oss .
så godnatt ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0