söndag .

ojojojojojojoojojo ! har verkligen inte skrivit på tusen år men nu ska jag börja skriva igen .
Snart är det skolavslutning . bara tre dagar kvar .
På måndag ska vi gå på statsvandring i östermalm .
På tisdag ska vi nog bara städa ur skåpen och shit
och på onsdag är det avslutning .
Jag kommer ha på mig en vit klänning med typ beiga blommor på längst ner typ .

I sommar ska vi nog till turkiet , sen halmstad , typ bara ta det lungt hemma och mamma och pappa ska gifta sig .
Så det ska bli kul !

Nu är jag med miranda . Hon har sovit här .
Hon kom till mig vid 4 eller nåt igår . Vi satte oss typ bara vid datorn och typ halvsov vid 6 eller nåt .
Sen efter maten gick vi ner till preem och hyrde film . och på hemvägen så gick vi förbi allmänna .
Sen när vi skulle gå hem så skulle vi tävla om vem som kunde gå från almänna hem till mig med bara BH . Och vi båda gjorde det . men lite pinsamt eftersom att många satt på gulan och tttade på fotboll , sen kom vi där typ halvnakna . PINSAMT . menmen .

Idag ska jag nog färga och förlänga håret . tror jag . får se.
Ska duscha nu . skrivr senare .

Puss och kram .<3




Kommentarer
Postat av: jessica

ni är så roliga ni! :D saknaardig så mycket! <3

2008-06-08 @ 19:53:42
Postat av: Anonym

ny blogg med skvaller!:D

2008-06-15 @ 18:22:37
URL: http://gosssiphby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0