Trött ?

är fan skit trött nu . har precis tittat klart på he's the girl . det var faktiskt bra . 4 av mig kanske . den var rolig iallfall . han är skit snygg fan ! jag kan heller inte fatta att anna inte är trött ! shit asså . sjukt . men så fort jag lägger mitt huvud på kudden så kommer jag somna . jusste , både jag och anna har tappat bort våra fake piercingar så vi ska åka till veddetsa centrum imorgon igen och köpa nya . dom kostar bara 25 kr , så det är ju fätt billigt . ska nog köpa två så jag har en i reserv . tihi . nu tittar vi på tv , det är typ nån liknande film på 3an . snygga killar var det iallfall .
asså shit , jag lovade ju mina päron att gå och lägga mig lite tidigare än igår natt , men det blir ju dock inte så när man har en kompis som sover över . då är man ju fan uppe hela natten .
NI MÅSTE TITTA PÅ " SMEKMÅNADEN " PÅ 3AN KL 21.00 PÅ FREDAG !  den rekomenderar jag starkt asså . jätte bra film . jag vill fan gå ut nu . fätt skönt . men jag orkar knappt stå upp för att jag är så trött , så jag kanske borde gå och lägga mig ? det skulle verkligen vara något asså .
dom här två dagarna har varit riktigt lyckade . med bra väder och hela fadderuttan .
det känns ju surt när det bara ska regna och shiit hela sommarn . jag vill bara ha sol så man får sola gjärnet och bara bada och glassa ute , ne men istället så ska man ju sitta inne med en film på och typ täckbyxor och en fjällis . haha okej , lite överdrivet men ändå . man får ju hoppas på det bästa asså .
men nu blir anna lite suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur för att hon också vill skriva i sin lilla blogg .
så jag får ta ett farväl , och sov så gott mina små änglar .

glöm också inte att kommentera gjärnet asså , och sluta inte att läsa min blogg . den är faktiskt ganska rolig . jag bjuder på mig själv ! puss och kram <33


haha , här får ni er ett skratt asså !

det va en gång en gubbe vid namn bo,
varje dag cyklade han över en bro.
på bron skrek han alltid:
"jag heter bo och jag cyklar över en bro."
en dag när han cyklade över bron,
träffade han en kvinna.
de blev stört kära i varandra
och bestämde att de skulle träffas på kvällen,
 under bron så ingen kunde se dem.
när de träffades så sa kvinnan:
"jag har mens så du får ta den i röven"
"okej" sa bo.
när de gökade som mest ropade bo:
"jag heter bo och jag har sex under en bro"
då ropade kvinnan:
"jag heter kjell och jag e utklädd ikväll"

miranda och hennes humor asså !


här e bilder från ikväll .


simons fötter , plus min fot ( vet inte värför jag tog denna
" spännande " bild ?


dennis bästavän ! han kommer döda mig om han ser att jag
la ut den här bilden haha !



mitt och annas candy <3

det var allt jag hade just nu . VB gick inte att ladda ner :'(

godnatt ♥ för miljonte gången

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha jag blir inte alls sur jag undrade bara va du höll på med eftersom det blev ett sånt långt inlägg..

<33

2008-06-27 @ 04:04:57
URL: http://maarsbaaarn.blogg.se/
Postat av: jessica

ni verkade ha en väldigt trevlig kväll :D jag läser dina blogg hela tiden, jag är helt besatt av den :D hihih. jag fick typ ångest igår när jag gick och la mig , för jag visste att du skulle skriva mer, då kuindke jag ju inte läsa om jag gick och la mig, men jag fick iaf läsa idag,så nu känns det mycket mycket mycket bra! :D:D<33

älskardig am! <3

2008-06-27 @ 12:53:54
URL: http://jesssicca.blogg.se/
Postat av: matilda

hahhahaha !



2008-06-27 @ 14:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0