Godmorgon Godmorgon

Nu har man forsovit sifg . kände verkligen på mig det . Min matte börjr ju 9.35 och jag vaknade kl 10 menmen .
Får gå till nästa lektion istället .
Igår kväll så var jag med oskar iallfall . Vi var typ bara ute . typ vid dagiset och sedan följde jag honom hem .
Sen efter så satt jag lite vid datorn . och sedan så gick jag ner och drack te . Gör alltid det varje kväll .
Sen så pratade jag lite i telefon .
Somnade vi halv tolv tror jag . Asså jag är den värsta natt ugglan nånsin ! Ligger alltid vaken på nätterna när man liksom ska gå upp till skolan .
Ska lägga mig tidigare idag så kanske jag slipper försova mig .
Idag så slutar jag 15.05 . Ska bara pluggapluggaplugga idag sen hela kvällen till provet . Måste klara det !
Men har bara en dag att plugag så herråh . Önska mig lycka till !
Sen kl kvart i 5 så har jag kvartsamtal . Och jag vet två styckna som inte kommer vara så stolta över mig sen .
Jo , mina päron .
Alla lärare hatar mig så jag får anmärkningar HELA TIDEN !
Det vara bara en gång då jag inte fick några anmärkningar . då var jag fan stolt . Men det avr ju bara en gång .

Men nu måste jag nog göra iordning mig .

Skriver ikväll eller kanskekanskekanske i skolan . Inte säker .

Pussheeeeeej .

Det här är andledingen till att jag går till skolan varje dag !

image22

och det här är den ena andledningen till att jag byter haha .

image23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0