hejhej .

Det har varit en bra dag idag faktiskt . Eller en blandad dag ? Lite bråk tex ... Men det löste sig tillslut .
Kom nyss hem från häselby gård . Har varit och solat .
Jag solade i en kvart och är faktiskt ganska brun . Man ser verkligen linje från underdelen .
Jag var tungen att ta på mig lite kilo , så jag och mamma gjorde en egen pizza. Haha . Känner mig som en jävla köttbulle men va fan , man kan ju inte äta sallad varje dag . Eller hur ?
Och vi fick sluta en halvtimme tidigare idag också av våran lärare som egentligen borde vara den mäst elakaste och äckligaste läraren på hela skolan , men jag tror våran klass skrämde henne lite när vi sa åt henne att hon var en riktig surkärring.
Borde egentligen plugga till mitt soprov och faktiskt göra min engelska läxa för en skull , men gör det imorgon . eller fan ,enegelska läxan är till imorgon , men jg kommer kanske på nån ursäkt .
Taha . (a)
nu sitter jag hära med min pyjamas och helt osminkad . Har också tittat typ två minuter på " eurovision song contest " Men mamma . PISS TRÅKIGT ! 
Ingen kan sjunga ? 
Imorgon ska jag vara med kevin , max och max tjej typ . Vette fan vem hon är men blev tvingad av kevin , så vad har man för val . 
Sen på kvällen är det kista som gäller . 
Men ska gå . Skriver imorgon .

Godantt . Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0