nu har man en i mängden skapat en blogg ! igen ...

Hejhej ! Samma gamla vanliga amanda som skriver . Saknar fan min amanduz blogg . Synd fan att jag raderde den . Sen bytte jag ju till amandazetterqvist men då var man ju kocko i nöten och raderde den också , men hejhopp . inget det finns att göra åt det .
Iallfall , min dag idag asså fredag har väl varit helt okej asså . Tog ju ledigt från skolan .
Skulle vara i odenplan kl 8 på ett besök hos doktorn och titta på mina cp fötter . har nåtsom typ heter halgus svalgus eller nåt såndär . låter helt jävla sär menmen . det har jag iallfall . sen så skulle jag titta på min mage igen . Och sen tog jag blodprov typ 3 styckna för nåt med järn .sen drog jag och mamma till ett mysigt fik . Vi åt massor asså . Men det var gott . och så var det ett par turkar som satt och glodde som fan .
Sen efter så drog vi och letade i massa affärer . Hittade tre armband typ neon rosa . Jätte härlig färg asså . Sen letade jag mäst efter skor och en klänning men det är verkligen omöjligt att hitta en .
Hittade en klänning på MQ , typ vit med svart strass längst upp på klänningen . den var så himla fin men den fanns ju inte kvar sklart med min otur ! dom gick verkligen åt super snabbt . det är lite trist faktiskt .
Efter några timmar på stan så tog vi tunnelbanan till isladstorget där våran bil stog och så åkte vi sedan till hässelbygård . Där skulle vi på möte med Happy , asså hässelby gårds skolans biträdande rektor . Säger inte vad som kommer hända men det får 7B i gård få reda på om en vekca typ .
Iallfall , sen mötte jag Jess vid tunnelbanan . sen påväg hem till jessica så krockade vi med nån gubbe :S . Det var ganska läskigt . menmen .
Men nu ska jag äta , kanske lit sent .

Men lägger ut bilden på mina armband lite senare ikväll kanske .

Pusshej <3


image2



                                                              


 


 

Kommentarer
Postat av: jessica

ja, sjuk gubbe alltså som åkte in i er bil. älskar dej mäst skropan :)

2008-05-16 @ 23:41:47
URL: http://jesssicca.blogg.se
Postat av: emma

sjukt jobbigt hur du skriver!

2008-05-17 @ 10:36:09
Postat av: KArolin

vad mumsigt det där såg ut :D

2008-05-17 @ 12:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0