Så , söndag .

Dagarna går fort . har precis ätit tårta till frukost med mamma och min moster ullis . Alla säger att jag oxch min moster är kopior . asså alla som har sett os tillsammans . haha
Men hon ser så bra ut så tur haha .
Iallfall , igår . ja vad har man gjort dåe . Jag åkte till vällingby med pappa . Jag köpte ett par skor . ( bild kommer )
Dom luktar typ parfym också .
Sen iallfall , så köpte vi morsdag present till mammsen , vi köpte ett par jätte söta trosor oc hen tillhörande bh . Men pappa som har en sånt jävla dåligt minne också , den bhn vi gav till henne hade hon redan för pappa hade köpt den på hennes födelsedag ! Menmen , hon får byta .
Iallafall , sen åt vi lite lunch . Yakiniky . As gott ! typ koreansk mat eller nåt. 
Sen så drog vi till gulsippan för att typ lämna pengar till callebanan . Och så hade jag såklart ringt och grattat oskar som fyllde år igår . <3
Sen skulle pappa och mamma gå på love boat på kvällen , så då kom min moster och hennes jätte snälla kompis therese . Vi hade roligt . Tjockis åt , och såklart planerade att åka upp till tan och festa loss ! haha
Men vi tog det lungt hemma .
Vi åt SÅ mycket asså .
Jag var vaken till 4 för att jag var så mätt och hade så ävla ont i magen .

Söndag : JAg vaknade vid 12 , eller snarare väcktes av pappa .
Sen nu har jag solat lite och ätit tårta .
Snart ska jag till vällingby för att köpa en klänning .

men skriver mer ikväll . ha det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0