shululu .

asså shiit , kul fredag man kan ha ! åt liksom vid halv nio . Sen satt jag och tittade på talang . Sen typ så har man bara suttit och typ halvsovit i soffan . Livet är bara så tråkigt ibland kan man ju säga . Menmen ...
Allting har varit lite konstigt idag . Syftar igentligen bara på en person ,...
Hoppas att det blir en bättre dag imorgon . Ska typ först , vet inte . så ring om ni inte har nåt för er . Ska nog ringa matilda snart och fråga om hon vill hitta på något iallfall på dan , för imorgon kväll ska maja komma till mig :D Eller jag till henne , vet inte riktigt än . Hennes päron åker till landet imorgon så ff hos MAJA imorgon ! haha .
Ne men , vi ska nog bara chilla . Tjocka oss lite och titta på en film . Haha , det gör vi alltid men det är skönt att bara slöa på helgen asså . Vi kommer förmodligen gå ut lite senare på kvällen också . Kanske kan dra till allmäna . Who knows (a) Ring och träffa oss där vettja . Nee men vi ska typ träffa adam dåe . Maybe baby
Ska försöka få miranda att vara med också . Vi behöer lite humor också . Haha .
Saknar verkligen alla i gården . <33333333333333333333333333333 :'(
Men iallfall ,. lägger ut bilder på det jag köpte och sen en video på RMK  från Talang . ÄLSKAR DOM !
Pusshej , trevlig helg <3

Amanda Z

 




nån mix it up på talang . älskar deras dans !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <33333333333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0