shululu

Lördag idag . Asså shit va veckorna går fort asså . Men det är bara bra eftersom att det snart är avslutning . liksom den 11 juni .
Iallfall , vaknade runt 12 kanske . venne . Nåt sånt . Åt först frukost och sedan gjorde jag iorsning mig .
Eftersom att Majas päron skulle åka till itt land så fick maja sova hos mig eftersom att hon absolut inte ville följa med .
Så först kom Melissa och hennes familj hit . Sedan åkte vi till vällingby och åt typ nån buff'e . Sen kom Maja dit .
Jag maja och Melissa köpte typ smink , och tittade runt i alla affärer på k:fem .
Sedan tänkte jag och Maja gå på bio eftersom att hon hade biljetter så man kunde gå gratis , men dom filmerna vi ville se var " what happens in vegas " och " 27 dresses " hade typ redan gått , eller vi skulle typ fått väntat i två timmar så istället frog vi hem till Maja för att titta på en klänning jag ville låna .

Nu så sitter jag här vid datorn , och maja och miranda tittar på en film .
Är fan skit trött . Vill bara gå och lägga mig asså men nejnej .
Imorgon ska vi nog gå på bio . Maja och jag asså för Miranda ska hem vid 12 eller nåt för att träna på hennes repliker . hon är ju med i en tvserie som kommer nån gång i höst . Är så jävla stolt ! Den heter " babajo " typ eller nåt .

Åhhh , och det finns en jätte fin klänning på MQ ju som jag berättade om igår typ , jag hittade den idag i vällingby . Fast en 32 .Provade den , men mina tuttar var för stora så klänningen gick inte att stänga :'(
JNAG SOM VILLE HA DEN DÄR KLÄNNINGEN ! Fick panik . Jag skrev fitta mitt på MQ liksom . Maja och två andra fjortis killar tittade rå snett på mig asså ! * pinsaaaaaaaaaaaaaaaaaaamt * Men va så jävla förbannad . Aja , får hitta en annan tyvärr .
Köpte bara en eyeliner idag . Tråkigt jag vet . haha men behövde verkligen en .
Men m¨åste vara lite socci nu med mina kära vänner .

Skriver imorogn . har verkligen bestämt mig för att skriva varje dag så kanske blir lite som kissie . haha
man får ju alltid hoppas.

Pusshej <3

Amanda Z

image7


Kommentarer
Postat av: Sara

seriöst? skriver du så på riktigt eller driver du med kissie? hoppas verkligen på det sistnämnda för din skull!

2008-05-17 @ 23:48:09
URL: http://sarablomquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0