Tisdag morgon !

Godmorgon godmorgon allihopa .
Vaknade halv 8 . Inte det längsta jag sovit till men bättre än halv 7 liksom . haha typ ingen skillnad menmen .
Har precis sminkat mig och valt kläder , och ska snart äta lite flingor till frukost . Är jätte hungrig så skriver ett ganska kort inlägg .
Ska skippa mentorstiden . den är ändå bara 20 min , och vi har prov precis efter det så ska plugga lite och äta frukost . och om inte jag äter frukost så blir mitt liv inte så roligt . måste äta eftersom att jag aldrig åt för ett tag sen så ......
På våran håltimme ska vi typ venne , kanske åka till hässelbygård och träffa klassen .
Annars kommer vi nog bara chilla hemma hos någon :)
Efter skolan ska jag vara med oskar .
Vet inte vad vi ska göra. Typ gå ut . Sitta hemma . venne .
Sen ikväll ska jag nog titta på desperate house wifes med mattih som vanligt varje tisdag .
Den här gången är det min tur att bjuda på en glass .Vi gör så . varran vecka bjuder vi varandra på glass , och den här gången är det min tur . tihi .
Snacka om att vi kommer vara total panka efter nån månad . men vad gör man inte för tisdagarna ?
Imorgon ska jag vara med kevin och max . Dom skulle typ komma hit till villastan ,..... tror jag :/
Kevin gick i min gamla klass i hässelby gård och max är hans kompis typ .
Fast sen när jag byter efter sommarlovet till gård så komer dom två gå i min klass ! <33333333333333333

Dagens låt : Dangerous med akon . <3

Dagens outfit : Leggins , ganska lång grå t shirt , med en grå vit fred perry tröja över .

Dagens bild :
 image27

Http://www.mirandaisraelsson.blogg.se/ <3 Http://www.amandaazetterqvist.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Palex

Älskar dej Amanda!

2008-05-20 @ 18:35:24
URL: http://alexandrapalmberg.blogg.se
Postat av: miranda

haha amanda

2008-05-20 @ 19:03:44
URL: http://mirandaisraelsson.blogg.se
Postat av: jessica

älskar dej mest min amanda!

2008-05-20 @ 20:18:13
URL: http://jesssicca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0