cleaned

har precis städat klart mitt rum . nu ser man iallfall golvet tillskillnad från vad man såg för typ två timmar sen .
men det jag vet är att inom kort tid så kommer det se precis likadant ut som det gjorde imorse . haha
idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på idag .
ska nog bara vara hemma och ta det lungt efter allt plugg på engelskan . tänker inte tänka på skolan alls nu den här helgen .

jusste , var det någon som tittade på boston tea party igår med filip och fredrik ?
jag var med i det programmet .
asså jag var på statsvandring med min gamla klass i villastan i sjuan typ två dagar innan skolavslutningen . och då skulle vi käka lunch på mcdonalds . sen så såg jag fredrik gå i rask takt med en hamburgare , pomfritt och en cola i handen plus en mixer . och då var jag , matilda , anna och chamoon bara tvungna att följa efter han och titta vad dom skulle göra. då fick jag syn på en stor kamera och en massa mickar runt dom , och sen såg jag dom sitta på golvet i nån galleria och mixa den maten till en enda dricka.
vi stog längst fram och typ skrem euw hela tiden . sen en som heter felix i min gamla klass , han drack utav den . fyfan .
iallafall , då såg jag oss tjejer stå där och såg äcklade och nyfikna ut . haha .
jag ba skrek " PAPPA JAG E MED PÅ TV ! SPELA IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN !
det var kul . haha

vi kör en dagens outfit då .
men tyvärr så tar min mobil skit dåliga bilder . menmen .



svarta strumbyxor . tog från mamma hihi .
en halvlångärmad tröja från bikbok typ 199 kr .
sen en kofta över från bik bok för 499 kr tror jag .

sen min favvo ring .


nu ska jag bara ta tag i min rosa tjocka 2004 ipod och läsa min nya chic tidning och kasta mig själv i sängen .

puss på er . skriver mer ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0