faaaaaaaaaaaaan för skola

vill inte till skolan imorgon . panik .
har prov . ska plugga galet den här veckan .
imorse , eller imorse o imorse , vid 1 så gick vi hela familjen och tittade på vårat drömhus , det är så otroligt fint och allt är nytt . helt ny renoverat . mamma och pappa diskuterar för fullt nu om att köpa huset , jag tror ärligt att vi kommer de . hoppas . sedan efter visningen på huset så skulle ett par köpa en byrå som vi hade lagt ut på blocket , och gissa vem som köpte byrån ? RAFAEL EDHOLM ! han e typ värsta skådespelaren och plus att han var med i sjärnor på is . haha .
han var snygg . och hans tjej , Daga Lamy .hon är också nån skådespelerska . 
lägger ut en bild på dom två .



a det var lite roligt . ska titta runt lite på datorn , och sedan äta middag , sen ska jag bara läsa en bok som vi fick från svenskan , Den heter " svenne " . den e sorlig , intressant och spännande . helt enkelt grymt bra .

ojusste , jag fick nån läxa för att få bort min stress och panikångestattacker , och gissa  ? Yoga . herråh .
men man måste ge det en schans .
så ska göra det ikväll .
ha en rolig skolvecka allihopa . puss på er


Kommentarer
Postat av: Jessica

jag älskardig så mycket mer am <3

vi ses i skolan imorgon! :) och du, hoppas att ni köper huset! :D

pusspusspuss <3

2008-11-02 @ 17:26:24
URL: http://jesssicca.blogg.se/
Postat av: Emma

AS coolt ju :)

2008-11-02 @ 18:23:17
URL: http://ammemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

har maja nån blogg just nu ?

2008-11-03 @ 19:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0