Gavin Degraw

har precis pluggat galet mycke . så hoppad et lönar sig och går bra på oprovet .
har hela dagen efter skolan imorgon på mig också .
står just nu på knä i calles trum framför hans dator och samtidigt hör hans cp skratt . haha .
imorgon börjar vi 10 tack gode gud . ska bli sååå skönt .
men msåte ändå gå upp tidigt så jag hinner stressa och ha 3 minuter på mig att käka frukost och borsta gaddarna .
vad ska ni hitta på i helgen då ?
själv ska jag vara med en av mina bästa vänner miranda .
jag försöker tvinga med henne att åka skridskor på lördag med alla andra tjejerna i klassen . hoppas jess också kan komma .

dagens outfit är :
tröja från MQ färgglad iallfall
en svart kofta från MQ igen
jeans sisters

men kvällens outfit är just nu :
min singerade rihanna tshirt från hennes konsert
jeansen
och ett par ljusblå uggs liknande toflor med snobben på . älskardom .

men ska gå och göra iordning mig för kvällen och greys .
godnatt änglar .

dagens låt :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0