HEEEEEELG !

wihoo . äntligen helg . ska sova till 1 imorgon . skönt . men kommer aldrig göra det . man säger bara så , sen visar det sig att man vaknar vid 9-10 typ . har ingen aning om vad jag ska hitta på imorgon . ska kanske åka upp till nya forum i nacka med mamma ? ska fråga henne imorgon bitti eftersom att hon sover nu .
den här kvällen så var calle och pappa borta och tittade på nånting som hetter monster jam typ , så jag och mamma hade en egen tjej fredagskväll . vi tittade på idol och åt en massa schips .
äntligen åkte lars också ! han tar ingenting seriöst . jag och emely brukar att härma honom när han sjöng det börjar verkar kärlek banne mig . haha . så himla kul .

som ni också kanske har sett så har jag bytt design . ska bara fixa en header men den gör jag imorgon , är för trött för att vara koncentrerad och tålamodig .

ni kan inte gissa vad jag ska göra på söndag ?!

börja på konståkning . elller prova på då , men det ska ske med min underbara barndomsvän emma .
jag älskar att ¨åka skridskor , men vi får se . önska mig lycka till . kommer väl komma hem med blåmärken på hela kroppen , eftersom att jag heter amanda zetterqvist och jag ör en klumpeduns .
och alla killar brukar gå runt och sjunga " amanda e en dum blondiiiiin " .
mm jätte kul .
har bara lust att slå en tallrik i deras huvud på dom .
ska iallfall ge igen på albin , efter han kastade ett vispat ägg på mig rakt i ögat , och diskmedel efter . fyfan . ska smida en plan i helgen .

längtar inte tills nästa vecka för då har jag matte prov på torsdagen där jag inte fattar ett dugg  ,mandis i ett nötskal ,
plus franska prov på fredag som kanske är läge att börja plugga på . hatar franska . gjorde inte det förut men nu gör jag det. är sämst på franska . jag och miranda brukar bara göra vårat hemliga " teckenspråk " till varran . herråh .

dagens outfit :
tunika med en massa mönster från gina tricot ( vek upp den som en tröja ) super fin !
mina gstar jeans från sisters
och min favvo ring från glitter . en stoooor guldig blomma .
och mitt favvo nagelack . H&M's egna brunröda ( kanske inte hade med dagens outfit att göra menmen ) ¨

och till sist . två videos .

enjoy

jag och miranda som dansar våran galna dans på hemkunskapen .


och min linns , mirandas, palex , jessicas och therese film . im your father.

kärlek på er älsklingar

Kommentarer
Postat av: nelly

haha skitroliga, de bästa är ju att man hör maja garva o snacka så jävla högt i bakrunden <3

2008-11-08 @ 11:20:23
URL: http://nellyisacson.blogg.se/
Postat av: jessica

fy fan va vi äger :D bäääääästa filmen ever!

älskardig mäst <3

2008-11-08 @ 12:59:52
URL: http://jesssicca.blogg.se/
Postat av: miranda

älskar filmen!!!!

2008-11-12 @ 18:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0