kan inte stå emot ett test

Namn - Amanda Charlotta Zetterqvist
Födelsedag - 22 september
Ögonfärg -  grön
Hårfärg -  blond
Längd - 172 cm
Högerhänt/vänsterhänt - höger , när jag skriver med väsnter så ser det ut som en knarkare har skrivit
Värsta ovanor -  små äta sjunga hela tiden , hålla på med håret
Stjärntecken - jungfru
Skostorlek - 37-38-39
Är dina föräldrar skilda - nej
Skor idag - mina super trasiga vita victoria skor
Rädslor - att kräkas och döden
Mål för året - att få bra betyg och få bort min dumma fobi
Mest använda fras på msn - puss babe
Det första du tänker på när du vaknar - vill inte gå upp
Bästa kännetecken - ? va ?
Mest saknade minnet - HALMSTAD ! :'(
Favorit; Färg - svart brun och vit . tråkig man e serri .
Mat - kött och potte eller thai mat
sport - magdans
Djur - min älskade hund elvis och min papegoja pelle.  hahahahaha
Glass - vaniljglass med varma hallon och magnum strawberry white
Affär - många affärer e bra .
Sallad - pasta sallad
Skådespelare - ZAC EFRON . VÄRLDENS SNYGGASTE
Låt - poker face - lady gaga
Nummer - 13 och 22
Årstid - Sommar såklart
Parfym - har alla britney spers parfymer , samlar :P
Kroppsdel på motsatta könet - ögon , mage , muskler (a) då smälter jag .
Vad vill du bli när du blir stor - stor kändis,lycklig och såklart älskad av någon
Hur vill du dö - gammal . minst 100 !!!!!!!!!!!!! ska fan köra bil då
Vem av dina vänner är mest högljud - MAJA INGEN ANNAN HAHA !
Vem får dig mest att skratta - Miranda,jessica och pappa
Vem har du känt längst - mig själv antar jag väl
Vem är blygast -  niklas andersson haha
Bästa känslan - lycklig
Värsta känslan -rädsla
Vart vill du bo i framtiden - usa , bara min älskade familj bor där . klarar mig inte utan dom !
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - mitt utseendeoch mage , och mina tår . haha och hår . och händer .
Hur länge tror du att du kommer leva - länge länge länge . fy vilken hemsk fråga . hatar såna här frågor .
Varit kär - ja , fast jag har bara varit riktigt riktigt kär en gång
Blivit dissad - asså beror på vad man menar med det , men och man räknar med allt så aa .
Rymt hemifrån - aa i halmstad mitt ute i natten med emmy och melissa. skit kul .
Föreställt dig ditt ragg naken - såklart . vem har inte det ?
Skolkat - aa
Tänkt på självmord - aa , några gånger , men skulle aldrig göra det !
Sovit utomhus - aa , när jag har solat .
Varit otrogen - nej . tror inte att det hette så nmär man gick i trean för två var man typ tillsammans med två samtidigt .
Sett en död människa - aa ...
Druckit alkohol - aa .
Ätit sushi - aa och kommer aldrig göra om det .
Varit på en scen - japp . många många många gånger . älskar att sjunga !
Snattat - nej ,eller gills det om man gick och åt godis från ica .nej . inte när man gick i 4an .
Blivit nerslagen - nej , tror jag inte .

Kommentarer
Postat av: Emma

Yes. Konståkning ? Kan kolla upp det. Känns som att jag tjatar på dig om det. puss

2008-11-04 @ 20:09:33
URL: http://ammemma.blogg.se.se
Postat av: Emma

Konståkning: I Solna, finns något på söndag. Mamma skulle ringa. Jag hör av mig. Puss

2008-11-05 @ 20:14:54
URL: http://ammemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0