midnight

ska snart sova . vi har gäster jusst nu , men orkar inte vara social just nu . vill bara gå och lägga mig och sova .
men det kan jag inte nu . sitter äntligen på min dator igen . viruset e borta ! tack gode gud .
så nu kan jag sitta här utan att få skäll av calle när man sitter på hans computer .

ojusste , dom hära skorna vill jag ha ! måste ha dom , och plus en pälsväst från bik bok . jätte fin . ska nog åka till beyond retro imorgon och kolla lite på balla skor och jackor innan träningen imorgon .

det här e mina skor jag bara måste ha !

 dör för dom .

men nu ska jag gå ner och ta ett glas vatten och en alvedon . ont i huvudet .

godnatt på er älsklingar

eller nej , ska titta på room 401 . ÄLSKARDET ! MTV E BÄST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0