tisdag

första dan i skolan . var nämligen " sjuk " igår så stannade hemma . gjorde inte så mycke , vid 12 åkte jag en sväng förbi skolan för att hämta mina böcker så jag kan plugga till engelska provet som jag har på fredag .
sen efter tog jag mamma och calle en liten promme ner till åkermyntan . calle var nämligen sjuk är ätr sjuk idag med så han hostade hela natten så mamma fick ingen sömn så det blev inge jobb för henne igår .
iallafall , först så gick vi in på plantagen för mamma skulle köpa fågelfrön och fågelbo . haha . söt !
sen gick vi till grillen och tog en hamburgare och en tallrik pompa .
sen gick vi vidare till ica och köpte pannkakor och typ frukost ? tror jag ....
sen gick vi vidare hem . det var jätte skönt med promenad .
på kvällen sen så åkte vi hela familjen till ikea . pappa och mamma skulle köpa en sänggavel till kära pluttsjukling calle .
så han blev grymt nöjd .sen nu måste jag faktiskt erkänna att jag köpte ett par mjukisbyxor och en tröja till där . HAHA - men dom e så jävla sköna . älskar byxorna . hade faktiskt dom idag men ett vanligt vitt linne . skönt .
inann ikea så trodde jag att jag hade tappat bort en ring sopm jag fick av mamma som hon hade fått av hennes mormor eller nåt , den var typ 30 år gammal , guldring men en diamant . började gråta skit mycke för att den var borta . panik !
men sen ringde jag till alla mina kompisar och så visade det sig att maja hade den sen jag solduschade .
även fast " jag " hittade den så var jag ändå inte glad eftersom att jag bvar tvungen att städa för jag hade slängt ut allt i hela rummet . fy bubblan asså  . men har inte städat än . kanske läge nu ?

igår kväll så var vi och tittade på vårat blivande hus igen nångång vid 6 halv 7 typ .
vill ha det såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå mycke men mamma och pappa e kränsa , dom vill ha garage . vem bryr sig . dom jag väl bygga ett . jag kan . -.-  mm eller hur .

men måste plugga .

dagens låt : my boo !

kram på er


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul om ni skulle flytta dit :) PUss

2008-11-04 @ 15:53:20
URL: http://ammemma.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0