tisdag och ont i magen :'(

när jag var i skolan så fick jag en sån jävla mensverk så jag gick hem .
kom typ hem för en timme sen .
jag gjorde pannkakor och tittade på oprah haha . men tittar på desperate housewifes nu .
ska börja plugga på franska provet nu tills på fredag . måste plugga som en galning nu för att få ett g iallfall .
eller nej  tror jag ska sova nån timme bara . det skulle vara skönt .
idag så övade vi på våran showcase och plus en til musikal som vi alla ska göra tillsammans .
är jätte stressad för vi har så mycke att jobba på och planera. 
ska sy kläder tror jag på syslöjden .eller nej , bara ett rosa hårband . hihi . har typ 2 veckor på oss , så har två timmar på mig att göra ett hårband.  hoppas jag hinner . ska fuska och sy lite slarvigt.
har sån jävla träningsvärk i armen , men vette fan vad jag har gjort . nån som har en aning ?

jusste , måste köpa kläder snart . ska göra sönder min klänning som jag köpte på top shop som jag köpte som ajg aldrig andvände och lämna tillbaka den och få pengarna tillbaks . fätt smart !
då får jag iallfall 500 kr .
sen min månadpeng . ska köpa en pälsväst från bik bok som var skit cool , sen ett par skor , men dom ska jag tigga från pappa och mamma , sen tröjor . har inga koftor längre. 
har inte köpt kläder på typ tre månader . usch . panik .
aja får hålla ut . längtar till julafon . då ska jag bara önska mig presentkort säger jag bara . och pluss en brännare till min dator så jag kan bränna ner mina låtar som jag skrivit .
ska också klippa mig innan julovet . mitt hår är strävt som en tax päls asså . har plattat för mycke . så måste klippa mig plus färga eller slinga .
men nu ska jag ta en tupplur . ha en bra dag .
puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0